Da li ste čuli za novosadski startap Content Insights?

U pitanju je web alat, prvenstveno namenjen novinarima i urednicima, koji pomaže u proceni efekata i vrednosti objavljenih tekstova i autora. Content Insights to čini preko algoritma koji se svodi na metriku zvanu Content Performance Indicator (CPI). Ona predstavlja vrednost koja se dodeljuje sadržaju, odnosno temi, rubrici i autoru teksta, nakon prikupljanja podataka sa sajta na kom je tekst objavljen odnosno mreže na kojoj je podeljen.

Pre dve godine, ovaj startap je dobio investiciju od 1.1 miliona evra od North base Media – e, Neveqa i Elevena, što je omogućilo širenje tima od 11 na 34 članova i otvaranje kancelarija u Sofiji i Bostonu.

Danas, ovaj startap se može pohvaliti novom investicijom od 2 miliona evra, a iza nje stoje neki od ranijih investitora zajedno sa regionalnim investicionim fondom South Central Ventures.

Za investitore su i ranije i sada birali one koji mogu doprineti napretku Content Insights – a, tako da se među njima nalaze urednici Wall Street Journala i The Washington Posta, kao i COO Reuters -Thompsona.

„Nova investicija je namenjena jačanju tima u Srbiji, marketingu i podsticanju rasta, a naredni korak je proboj na američko tržište“, kako za startit.rs navodi CEO startapa Dejan Nikolić.

Za sada klijenti Content Insights – a su Ringier Axel Springer, Suddeutsche Zeitung,  Diario Noticias, Clarin, South China Morning Post, Daily Mail Group, De Persgroep. Podržavamo u potpunosti Content Insights, i nadamo se da će nova investicija proširiti ovu listu i omogućiti im da ostvare svoje planove.