Instagram Pro

Kategorija: Internet marketing / Društvene mreže ID Oglasa: 138804
Ukoliko mislite da uspete na Instagramu postavljanjem lepih fotografija i interesantnih story-ija, pisanjem kratkih objasnjenja ispod fotografija i dodavanjem par hashtag-ova, nikada niste bili dalje od uspeha.
Ono sto predstavlja preduslov potencijalnog uspeha na Instagramu je strategija koja se sastoji od:
- Content plan - plan sadrzaja;
- Brand strategy - Strategija brendiranja (konzistentnost brendiranja - boje, fontovi, tone and voice);
- Marketing plan - Kombinacija informativnih, edukativnih i zabavnih sadrzaja;
- Sales funnel - Razlicite sadrzaje za svaku fazu prodajne nise - awareness, consideration, decision;
- DM strategy - Komunikacija sa pratiocima putem direktnih poruka - cilj;
- Engagement strategy - Komunikacija sa pratiocima - ciljna grupa, vreme,cilj;
- Hashtag strategy - grupiranje relevantnih hashtag-ova.
Kreirala sam strategije za brojna manja preduzeca i porodicne biznise, a kompanije kao "Xplorify"-Austria, "MyToori" - Holandija, "Beauty Studio-Strouk" - S.Makedonija, "Carial" - Srbija, "Brand-Kozmetika" - BiH su samo deo zadovoljnih klijenata.
Ukoliko zelite da podignete svoj nivo komunikacije sa svojim buducim kupcima koristeci Instagram, slobodno me kontaktirajte putem poruke ili na mail: irenamk@gmail.com

Dogovor

Galerija

Honorarac

Odabrane vesti

Baza znanja