Kao što nas u svakodnevnom životu odbije kada neko ima mlak stisak ruke i govori nerazgovetno, verujte da je tako i u virtuelnom - količina truda koji smo uložili u uređivanje profila srazmerna je utisku koji ćemo ostaviti.
Ako ste se pitali zašto vaš oglas ne privlači poruke i pozive onoliko koliko ste očekivali, vreme je da u okviru svog profila poradite na opciji "O honorarcu".
Šta to znači?
Bez obzira koliko je vaš oglas dobro napisan i usluga tražena, poslodavcima je jako bitno da steknu utisak o osobi koju će angažovati (naročito ako angažman podrazumeva da idete kod klijenta kući, radite s decom ili starijim licima, i slično).
Štaviše, naša statistika pokazuje da čak 73% poslodavaca pre nego što se odluči da kontaktira honorarca prethodno poseti stranicu njegovog profila i odeljak "O honorarcu".
Šta vam piše tamo? Ako je odgovor "ništa", onda je ovo pravi tekst za vas!
Krenimo od bazičnih stvari:
Sad prelazimo na glavni deo:
Suština može stati u jednu rečenicu: budite konkretni, koncizni i prijemčivi. Vaš zadatak je da predstavite svoje usluge, veštine i adekvatne vrline na način koji uliva poverenje.
Navedite koliko dugo se bavite uslugama koje oglašavate, koji je vaš nivo stručnosti, metodologiju rada, tehničke veštine, svoje uspehe i postignuća, koliko ste dostupni i fleksibilni.
Zatim dodajemo "glavni začin", a to je isticanje vaših odlika i vrlina koje vas čine atraktivnijim u odnosu na ostale kandidate. Ako se bavite edukacijom, svakako ste u prednosti ako vas odlikuju strpljenje i sistematičnost, ako pružate pomoć u kući, na prvom mestu je bitno da ste pouzdani, ako majstorišete - da ste efikasni i tako dalje.
Ovo je ujedno i KRUCIJALNO VAŽAN SAVET ZA POČETNIKE: nemojte biti obeshrabreni nedostatkom iskustva, jer i najveći profesionalnci nekada bili na poočetku i čekali su da dobiju svoj prvi angažman ili posao. Nema potrebe za laganjem i izmišljanjem radnog iskustva - umesto toga, POTENCIRAJTE VRLINE KOJE SU BITNE POSLODAVCU i ponudite bolju cenu od ostalih.
Iskustvo se stekne pa se stekne, a ono što će vas izdvojiti od ostalih i doneti nove poslove u budućnosti se u konačnici svodi na samo jednu stvar - da se na vas MOŽE OSLONITI.
Svi smo mi svakodnevno poslodavci - biramo ko će da nas šiša, kreči zidove, popravi auto ili zube... i shodno tome, biramo one koji nam ulivaju poverenje i čija nam energija leži i ne zamara (treba li napomenuti da gotovo niko ne voli kad ljudi koje su angažovali previše brbljaju?)
Nekome će biti jako bitno da ne kasnite i pomerate termine. Svako će ceniti ako ne "probijate rokove", odnosno, ne trošite više vremena nego što je potrebno (jer tako i klijentu traćite vreme). Posebno se vrednuje diskrecija, pogotovo ako odlazite kod klijenta kući (da li bi vama bilo prijatno da majstor iz kraja ide po komšiluku i priča kako vam je u kući?) Verujte da će nekome biti dovoljno da vas angažuje samo ako navedete da niste zaboravni i da nema potrebe dva puta vas podsećati da uradite nešto!
Moguće je da se većina ovih stvari za vas podrazumeva, a možda i kod vas ima prostora za poboljšanja. Nekad samo jedna reč ili misao u tekstovima na profilu i oglasima mogu da promene sve i odvedu vas na nezamislivu poslovnu avanturu.
Srećno!
Sva prava zadržana 2014-2024 HONORARCI D.O.O.