02.05.2024
podrska
Kategorije:

Kako popuniti profil


Kao što nas u svakodnevnom životu odbije kada neko ima mlak stisak ruke i govori nerazgovetno, verujte da je tako i u virtuelnom - količina truda koji smo uložili u uređivanje profila srazmerna je utisku koji ćemo ostaviti.

Ako ste se pitali zašto vaš oglas ne privlači poruke i pozive onoliko koliko ste očekivali, vreme je da u okviru svog profila poradite na opciji "O honorarcu".

Šta to znači?

Bez obzira koliko je vaš oglas dobro napisan i usluga tražena, poslodavcima je jako bitno da steknu utisak o osobi koju će angažovati (naročito ako angažman podrazumeva da idete kod klijenta kući, radite s decom ili starijim licima, i slično).

Štaviše, naša statistika pokazuje da čak 73% poslodavaca pre nego što se odluči da kontaktira honorarca prethodno poseti stranicu njegovog profila i odeljak "O honorarcu".

Šta vam piše tamo? Ako je odgovor "ništa", onda je ovo pravi tekst za vas!

Krenimo od bazičnih stvari:

  • IME I PREZIME: treba da budu napisani u pravilnom formatu (početno veliko slovo, koristite dijakritike, odnosno, "slova s kvačicama"). Ne preporučuje se da umesto imena stavljate naziv usluge (Prevoz Kamionom ili Izlivanje noktiju), jer time potencijalnog poslodavca stavljate u blagu nelagodu kako da vam se obrati.
  • FOTOGRAFIJA: odaberite kvalitetnu fotografiju koja vas adekvatno prezentuje i povezuje s onim što radite. Primetili smo da neki honorarci umesto svoje fotografije, stavljaju reklamne vizuale, što je svakako bolje nego izostanak fotografije, ali je istovremeno propuštena prilika da se predstavite na adekvatan način. Ukoliko vam nije lagodno da "ispozirate" za profilnu fotografiju, zamolite nekog prijatelja da vas fotografiše tokom rada (vezano za usluge koje nudite, dabome).
  • KONTAKT INFORMACIJE: Navedite grad u kom se nalazite, mejl (koji koristite) i broj telefona, kako bi poslodavcima bilo lakše da vas odaberu i kontaktiraju.

Sad prelazimo na glavni deo:

Kako napisati "About" (O meni) tako da će odlučiti da vas angažuju?

Suština može stati u jednu rečenicu: budite konkretni, koncizni i prijemčivi. Vaš zadatak je da predstavite svoje usluge, veštine i adekvatne vrline na način koji uliva poverenje.

Navedite koliko dugo se bavite uslugama koje oglašavate, koji je vaš nivo stručnosti, metodologiju rada, tehničke veštine, svoje uspehe i postignuća, koliko ste dostupni i fleksibilni.

Zatim dodajemo "glavni začin", a to je isticanje vaših odlika i vrlina koje vas čine atraktivnijim u odnosu na ostale kandidate. Ako se bavite edukacijom, svakako ste u prednosti ako vas odlikuju strpljenje i sistematičnost, ako pružate pomoć u kući, na prvom mestu je bitno da ste pouzdani, ako majstorišete - da ste efikasni i tako dalje.

Ovo je ujedno i KRUCIJALNO VAŽAN SAVET ZA POČETNIKE: nemojte biti obeshrabreni nedostatkom iskustva, jer i najveći profesionalnci nekada bili na poočetku i čekali su da dobiju svoj prvi angažman ili posao. Nema potrebe za laganjem i izmišljanjem radnog iskustva - umesto toga, POTENCIRAJTE VRLINE KOJE SU BITNE POSLODAVCU i ponudite bolju cenu od ostalih.

Iskustvo se stekne pa se stekne, a ono što će vas izdvojiti od ostalih i doneti nove poslove u budućnosti se u konačnici svodi na samo jednu stvar - da se na vas MOŽE OSLONITI.

Svi smo mi svakodnevno poslodavci - biramo ko će da nas šiša, kreči zidove, popravi auto ili zube... i shodno tome, biramo one koji nam ulivaju poverenje i čija nam energija leži i ne zamara (treba li napomenuti da gotovo niko ne voli kad ljudi koje su angažovali previše brbljaju?)

Nekome će biti jako bitno da ne kasnite i pomerate termine. Svako će ceniti ako ne "probijate rokove", odnosno, ne trošite više vremena nego što je potrebno (jer tako i klijentu traćite vreme). Posebno se vrednuje diskrecija, pogotovo ako odlazite kod klijenta kući (da li bi vama bilo prijatno da majstor iz kraja ide po komšiluku i priča kako vam je u kući?) Verujte da će nekome biti dovoljno da vas angažuje samo ako navedete da niste zaboravni i da nema potrebe dva puta vas podsećati da uradite nešto!

Moguće je da se većina ovih stvari za vas podrazumeva, a možda i kod vas ima prostora za poboljšanja. Nekad samo jedna reč ili misao u tekstovima na profilu i oglasima mogu da promene sve i odvedu vas na nezamislivu poslovnu avanturu.

Srećno!

Slični tekstovi

Sva prava zadržana 2014-2024 HONORARCI D.O.O.